Font de la imatge: clotildeperrin.net
Aquest blog va començar el meu primer any d'interinatge com a tasca d'un curs de formació i el vaig seguint. En ell penjo coses relacionades amb el món de l'educació que són del meu interès.
M'agradaria que fos útil i que s'alimentes tant dels vostres comentaris com de tot allò que us interessi d'aquest món i vulgueu compartir.
Benvinguts sigueu tots/es, salut i bona visita!

jueves, 14 de abril de 2011

La importància de comunicar-nos, de forma adient!


De vegades no posem massa atenció a com ens comuniquem i de vegades també, moltes vegades o sempre millor dit,  totes les comunicacions que ens arriben estan filtrades per el nostre estat emocional del moment en que les rebem.
Aquest és el cas del anunci que us penjo avui; una mare que estima al seu fill i que treu d’on no n’hi ha recursos per a respondre a les seves demandes i un fill amb una pronuncia..... personal, molt personal.
Deixo aquest tema a la vostre reflexió amb tot el meu afecte i sentit de l’humor, doncs al final, la vida només ens la podem prendre d’aquesta manera o potser ens tornaríem tant rígids que ens trencaríem.

Salut i molt bona tarda a tothom!




1 comentario: