Font de la imatge: clotildeperrin.net
Aquest blog va començar el meu primer any d'interinatge com a tasca d'un curs de formació i el vaig seguint. En ell penjo coses relacionades amb el món de l'educació que són del meu interès.
M'agradaria que fos útil i que s'alimentes tant dels vostres comentaris com de tot allò que us interessi d'aquest món i vulgueu compartir.
Benvinguts sigueu tots/es, salut i bona visita!

domingo, 13 de febrero de 2011

" Seminari. 3a Sessió: Programacions"



Programació del taller d'interacció de llenguatges artístics/ Anàlisis i reflexió sobre la meva programació

He mirat d’incloure en la mesura del possible, el que la pauta d’anàlisis d’una unitat de programació apuntava i recomanava. Com que encara no tenia feta la programació dels taller, he mirat d’incloure les recomanacions de la pauta en tota la seva elaboració, per tant no puc dir coses concretes que hagi afegit ja que va ser elaborada tota ella segons la pauta.
Taller Maria Santfores

2 comentarios:

  1. Hola Maria:
    Em podrias ajudar amb això de penjar la programació? Ho he fet mil cops i nu se pq no em surt, el primer cop em surtia el link i se'm visualitzava bé donant al link, però volia q se'm veies al meu bloc, i ara ni aixo!
    Com ho has fet?
    Gràcies.
    Bon cap d setmana!
    Susanna

    ResponderEliminar
  2. Molt interessant la teva programació, donat que ofereix als alumnes desenvolupar-se en diferents camps. Trobo a faltar que recullis la proposta de treball per a aquells alumnes NEE, nouvinguts o amb un retard escolar significatiu.
    Fins aviat!!

    ResponderEliminar