Font de la imatge: clotildeperrin.net
Aquest blog va començar el meu primer any d'interinatge com a tasca d'un curs de formació i el vaig seguint. En ell penjo coses relacionades amb el món de l'educació que són del meu interès.
M'agradaria que fos útil i que s'alimentes tant dels vostres comentaris com de tot allò que us interessi d'aquest món i vulgueu compartir.
Benvinguts sigueu tots/es, salut i bona visita!

jueves, 9 de diciembre de 2010

Documentals d'educació diferent

Avui vull penjar-vos dos documentals que ens mostren maneres diferents de fer de mestre.
Crec que tant l'un com l'altre valen molt la pena.

El primer és d'una escola japonesa, on un mestre arriba a tots els racons del ser dels seus alumnes.

L'altre, és un documental francès que ens mostra  una escola rural i un senyor mestre que amb un altre estil també us arribarà al cor.

Espero que els gaudiu molt.

2 comentarios:

  1. Hola Maria! sóc l'Anna Millán. Només dir-te que jo ja havia vist aquests dos documentals a la universitat ¡ Quina casualitat!. La meva mestra de didàtica i atenció a la diversitat ens els va passar a classe. Agefir que són genials. Quines formes tant diferents i bones d'educar. Totes dues ens mostren les emocions com a forma d'aprenentatge. Són sezillament genials. Els recomano a tothom.

    ResponderEliminar
  2. Hola!
    Ja tens la nova proposta de treball penjada al blog. Ens veiem dimarts 11 de gener de 2011. Bones Festes!

    ResponderEliminar